Az Air France (IS) folyamatosan újít, különösen, ha business classról van szó, apró szépséghiba, hogy gyorsabban tervezik újra a business terméket, mint hogy azt a teljes szélestörzsű flottán implementálni tudnák, így fordulhatott elő, hogy a nyolc éve bemutatott, teljesen vízszintes ággyá alakítható business székük még 2022-ben sem volt ott minden gépen, miközben már ennek a terméknek a frissített verziója is megjelent az Airbus A350-es és az Airbus A330-as gépeiken és ezzel szerelték fel a B787 Dreamlinereket is. Hogy ez miért van így? Arra jó magyarázat az alábbi videó, amely egy régi kabinnal felszerelt, Boeing 777-300ER megújulását mutatja be, amely 21.étől Rió és Párizs, illetve Dakar és Párizs között közlekedik majd.
Ez a videó megmutatja, hogy a frissített business class mennyire hasonlít a korábbira és mennyire eltér attól, amivel egyes B777-esek még ma is fel vannak szerelve. A videó megmutatja, hogy mennyi ember mennyi munkája szükséges ahhoz, hogy egy szélestörzsű repülőgép utastere teljesen megújuljon!