Minden, ami a repülésben prémium!

Egek Ura

Kinek ciki, hogy 45 percet kell sorbanállni egy burgerért?

Budapesten nem csak a zsúfoltság a probléma

2018. szeptember 29. - frequentflyer

Időről időre vissza kell térnünk a ciki reptéri dolgokra, lett légyen az bármelyik repülőterén a világnak. Sajnálatos módon a budapesti Lisztferihegyen újra egyre több mindent kell szóvá tennem, pedig amikor a SkyCourt-ot felavatták, olyan ígéretesnek indult az egész. 

Jó, tudom, hogy a repülőtér nagyon zsúfolt. Évi tizenötmillió utassal ez a repülőtér túl van a kapacitása határán, s tudom, hogy öröm is van, hogy megnyílt a B-móló a szuperterhelt 2B terminálon, ahol így valamennyit enyhül a tumultus, de vannak olyan dolgok is, amire nem magyarázat a zsúfoltság. Vannak dolgok, amelyek azért tartoznak az extra ciki kategóriába, mert jól láthatóan színtiszta nemtörődömség, fantáziátlanság vagy épp lustaság az oka, és ez biztos, mert nagyon egyszerűen orvosolható szépséghibákról van szó. Itt van például ez. 45 perc egy drága Burger King burgerért sok? Hát attól függ, honnan nézzük. Ha imádsz a bőrönddel sorban állni, akkor azt kérdezed, miért nem egy óra? Ha fontos az időd és a gépindulás előtt bedobnál egy burgert, akkor pedig tajtékzol, amikor ezt látod:bud_bk.jpg

Aki ezt a képet készítette nekem ma, azaz szombaton kora délután, már 20 perce állt sorba egy hamburgerért. És még láthatóan legalább 25 van neki hátra, mert ekkora sornál EGY, azaz egyetlen EGY kassza dolgozik. Három órával korábban mentek ki a Wizz Malagába tartó járatához, de jó eséllyel ennyi idő sem lesz elég arra, hogy a gyerekek megkapják a kedvenc hamburgerüket. 

Mondhatjátok, hogy megérdemli, aki a Burger King kajájával a gyomrában akar repülőre szállni, de ez magánügy, aki ezt szereti, annak ez a fontos. Meg aztán, a repülőtéren ez van. De én inkább azt mondom, hogy a Burger King egyetlen fillért sem érdemelne, mert annak, hogy ekkora forgalom mellett egy kassza működik, annak csak két oka lehet: hogy magasról tesznek a vendégeikre, azaz az utasokra, vagy igazából nem is akarnak pénzt keresni. (Nyilván lehet munkaerőhiánnyal is magyarázni, de ez csak elkenése a dolognak, még szombat délutánra is lehet kasszást találni Pesten, nem olyan nagy kaland.) 

És innen kérdezem a Budapest Airport illetékeseit, hogy szerintük ez rendben van? Szerintük ez színvonal? Nem kellene szólni a bérlőjüknek, hogy szolgáltasson esetleg európai színvonalnak megfelelően itt Európa közepén? 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egekura.blog.hu/api/trackback/id/tr7314271133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása