Minden, ami a repülésben prémium!

Egek Ura

Novembertől hetente kétszer: Budapest - Eilat

2015. július 07. - frequentflyer

 

Izraelbe indít járatot Budapestről a Ryanair. Eilat Ovda repülőterére hetente kétszer, szerdán és szombaton repül a légitársaság, Budapest mellett Krakkóból és a litvániai Kuanasból is. A járatok a téli menetrend kezdetével, azaz november elején indulnak. 9300 forintos áron holnaptól lezsnek elérhető a foglalási rendszerben a jegyek.Az még nem derült ki, poontosan mikor indulnak a járatok, de a Audrey Legaigneur értékesítési munkatárs ígéri: kényelmes időpontokban.
Eilat turisztikailag nagyon érdekes hely, ám megközelítése kissé körülményes a tel-avivi Ben Gurion repülőtérről - mondta a Ryanair kezeskedelemi igazgatója. A körülményes jelző ez esetben pár órás autózást vagy buszozást jelent.
A turizmus komoly hajtóereje a régió gazdaságájnak, különösen, hogy egyedül itt nem él a 18 százalékos áfa. A helyiek szerint azért nem fejlődhet jobban a tiruzmus, mert nehéz eljutni a jordán-iztaeli határon lévő városba. A Rynaair negyvenezer turistát hoz majd ide egy év alatt, s azt ígéri, hogy Eilat turizmusa ugyanolyan komoly fejlődésnek indul majd, mint amilyen megtörtént a Kanári-szigetekkel azóta, hogy a fapados légitársaságok elkezdtek repülni oda.
David O’Brian, a Ryanair kereskedelmi igazgatója szerint még több járatot indítanak majd Eilatba, ha 2017-re elkészül az új nemzetközi terminál. Szó van arról is, hogy Ciprus és Tel-Aviv között repüljenek majd. Erre az ad lehetőséget, hogy Izrael csatlakozott az Európai nyitott égbolt egyezményhez, így nem kell állami jóváhagyás ahhoz, hogy az EU valamely tagállama és Izrael között menetrrendszerinti járat induljon.
Felmerül a kérdés: a Ryanair, hasonlóan más fapadopsokhoz, mint az Easjyet vagy épp a Wizz air, miért nem repül még Tel-Avivba? Erre a nem hivatalos válasz az, hogy a reptér drága. Díjai harmadával többe kerülnek, mint Koppenhágáé,kétszer olyan drága, mint Köln, annak ellenére, hogy mindkét utóbbi város reptere sokkal nagyobb potenciális utazóközönséget ér el. A Ryanair kereskedelmi igazgaója az izraeliékoztatóján nem is hagyta ki a lehetőséget, hogy ostorozza a Ben Gurion repülőteret az árai miatt.

 

Izraelbe indít járatot Budapestről a Ryanair. Eilat Ovda (VDA, nem pedig ETH)  repülőterére hetente kétszer, szerdán és szombaton repül a légitársaság, Budapest mellett Krakkóból és a litvániai Kuanasból is. Ez a reptér cirka 65 kilométerre van a várostól.

A járatok a téli menetrend kezdetével, azaz november elején indulnak. 9300 forintos áron holnaptól lesznek elérhető a foglalási rendszerben a jegyek.Az még nem derült ki, pontosan mikor indulnak a járatok, de a Audrey Legaigneur értékesítési munkatárs ígéri: kényelmes időpontokban. Eilat turisztikailag nagyon érdekes hely, ám megközelítése kissé körülményes a tel-avivi Ben Gurion repülőtérről - mondta a Ryanair kereskedelmi igazgatója. A körülményes jelző ez esetben pár órás autózást vagy buszozást jelent.

 

Izraelbe indít járatot Budapestről a Ryanair. Eilat Ovda repülőterére hetente kétszer, szerdán és szombaton repül a légitársaság, Budapest mellett Krakkóból és a litvániai Kuanasból is. A járatok a téli menetrend kezdetével, azaz november elején indulnak. 9300 forintos áron holnaptól lezsnek elérhető a foglalási rendszerben a jegyek.Az még nem derült ki, poontosan mikor indulnak a járatok, de a Audrey Legaigneur értékesítési munkatárs ígéri: kényelmes időpontokban.
Eilat turisztikailag nagyon érdekes hely, ám megközelítése kissé körülményes a tel-avivi Ben Gurion repülőtérről - mondta a Ryanair kezeskedelemi igazgatója. A körülményes jelző ez esetben pár órás autózást vagy buszozást jelent.
A turizmus komoly hajtóereje a régió gazdaságájnak, különösen, hogy egyedül itt nem él a 18 százalékos áfa. A helyiek szerint azért nem fejlődhet jobban a tiruzmus, mert nehéz eljutni a jordán-iztaeli határon lévő városba. A Rynaair negyvenezer turistát hoz majd ide egy év alatt, s azt ígéri, hogy Eilat turizmusa ugyanolyan komoly fejlődésnek indul majd, mint amilyen megtörtént a Kanári-szigetekkel azóta, hogy a fapados légitársaságok elkezdtek repülni oda.
David O’Brian, a Ryanair kereskedelmi igazgatója szerint még több járatot indítanak majd Eilatba, ha 2017-re elkészül az új nemzetközi terminál. Szó van arról is, hogy Ciprus és Tel-Aviv között repüljenek majd. Erre az ad lehetőséget, hogy Izrael csatlakozott az Európai nyitott égbolt egyezményhez, így nem kell állami jóváhagyás ahhoz, hogy az EU valamely tagállama és Izrael között menetrrendszerinti járat induljon.
Felmerül a kérdés: a Ryanair, hasonlóan más fapadopsokhoz, mint az Easjyet vagy épp a Wizz air, miért nem repül még Tel-Avivba? Erre a nem hivatalos válasz az, hogy a reptér drága. Díjai harmadával többe kerülnek, mint Koppenhágáé,kétszer olyan drága, mint Köln, annak ellenére, hogy mindkét utóbbi város reptere sokkal nagyobb potenciális utazóközönséget ér el. A Ryanair kereskedelmi igazgaója az izraeliékoztatóján nem is hagyta ki a lehetőséget, hogy ostorozza a Ben Gurion repülőteret az árai miatt.

 

Izraelbe indít járatot Budapestről a Ryanair. Eilat Ovda (VDA, nem pedig ETH)  repülőterére hetente kétszer, szerdán és szombaton repül a légitársaság, Budapest mellett Krakkóból és a litvániai Kuanasból is. Ez a reptér cirka 65 kilométerre van a várostól.

A járatok a téli menetrend kezdetével, azaz november elején indulnak. 9300 forintos áron holnaptól lesznek elérhető a foglalási rendszerben a jegyek.Az még nem derült ki, pontosan mikor indulnak a járatok, de a Audrey Legaigneur értékesítési munkatárs ígéri: kényelmes időpontokban. Eilat turisztikailag nagyon érdekes hely, ám megközelítése kissé körülményes a tel-avivi Ben Gurion repülőtérről - mondta a Ryanair kereskedelmi igazgatója. A körülményes jelző ez esetben pár órás autózást vagy buszozást jelent.

A turizmus komoly hajtóereje a régió gazdaságának, különösen, hogy egyedül itt nem él a 18 százalékos áfa. A helyiek szerint azért nem fejlődhet jobban a tiruzmus, mert nehéz eljutni a jordán-izraeli határon lévő városba. A Rynair negyvenezer turistát hoz majd ide egy év alatt, s azt ígéri, hogy Eilat turizmusa ugyanolyan komoly fejlődésnek indul majd, mint amilyen megtörtént a Kanári-szigetekkel azóta, hogy a fapados légitársaságok elkezdtek repülni oda.

David O’Brian, a Ryanair kereskedelmi igazgatója szerint még több járatot indítanak majd Eilatba, ha 2017-re elkészül az új nemzetközi terminál. Szó van arról is, hogy Ciprus és Tel-Aviv között repüljenek majd. Erre az ad lehetőséget, hogy Izrael csatlakozott az Európai nyitott égbolt egyezményhez, így nem kell állami jóváhagyás ahhoz, hogy az EU valamely tagállama és Izrael között menetrrendszerinti járat induljon.

Felmerül a kérdés: a Ryanair, hasonlóan más fapadosokhoz, mint az Easjyet vagy épp a Wizz Air, miért nem repül még Tel-Avivba? Erre a nem hivatalos válasz az, hogy a reptér drága. Díjai harmadával többe kerülnek, mint Koppenhágáé,kétszer olyan drága, mint Köln, annak ellenére, hogy mindkét utóbbi város reptere sokkal nagyobb potenciális utazóközönséget ér el. A Ryanair kereskedelmi igazgatója az izraeli tájékoztatóján nem is hagyta ki a lehetőséget, hogy ostorozza a Ben Gurion repülőteret az árai miatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://egekura.blog.hu/api/trackback/id/tr598333366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása