Minden, ami a repülésben prémium!

Egek Ura

Malaysia Airlines lesz a legújabb OneWorld tag

2011. június 12. - frequentflyer

Bár formálisan csak 2013-tól, de a OneWorld légiszövetség tagja lesz a Malaysia Airlines. Ez a magyar utasok számára is örvendetes, mert az MH kódú légitársaság fedélzeti szolgáltatásai elég jók, s nyilván egy csomó csatlakozást kínálnak majd az európai Malév járatokhoz Kuala Lumpurba. Kuala Lumpur pedig a délkelet-ázsiai térség egyik legdinamikusabban növekvő reptere, nem mellesleg a térségben a leggazdagabb úticél-kínálatot adja. Akár úgy is, hogy az ember a Low Cost Carrier Terminalról (LCCT) utazik tovább, mondjuk az Air Asia-val, fillérekért, Kambodzsába. Vagy nem fillérekért, de a network áraknál lényegesen olcsóbban, Ausztráliába.

Bár formálisan csak 2013-tól, de a OneWorld légiszövetség tagja lesz a Malaysia Airlines. Ez a magyar utasok számára is örvendetes, mert az MH kódú légitársaság fedélzeti szolgáltatásai elég jók, s nyilván egy csomó csatlakozást kínálnak majd az európai Malév járatokhoz Kuala Lumpurba. Kuala Lumpur pedig a délkelet-ázsiai térség egyik legdinamikusabban növekvő reptere, nem mellesleg a térségben a leggazdagabb úticél-kínálatot adja. Akár úgy is, hogy az ember a Low Cost Carrier Terminalról (LCCT) utazik tovább, mondjuk az Air Asia-val, fillérekért, Kambodzsába. Vagy nem fillérekért, de a network áraknál lényegesen olcsóbban, Ausztráliába.

A formális szövetségi tagsági megállapodás hamarosan véglegesítésre kerül. Ennek megfelelően a Malaysia Airlines várhatóan a jövő év végén válik a oneworld teljes jogú tagjává. A tagságra készülve a Malaysia Airlines kétoldalú megállapodások megkötését tervezi számos oneworld taglégitársasággal, melyek közül többen a legnagyobbak és a legjobbak az iparágban. A malajziai légitársaság már code-share együttműködésben áll a oneworld tag Cathay Pacific és Royal Jordanian légitársaságokkal. Három taglégitársaság – a Cathay Pacific, a Japan Airlines és a Royal Jordanian – jelenleg is közlekedik Malajziába, melyek elsődleges célállomása Kuala Lumpur. A Cathay Pacific üzemeltet még járatot Penangba, valamint leányvállalata, a Dragonair Kota Kinabaluba.

Az Economy egy 777-200-ason valahogy így néz ki.

A csatlakozási folyamatban a Malaysia Airlines támogatója a Qantas lesz. A gyakorlatban mindez azt jelenti, hogy jó árakon repülhetünk majd FRAnkfurton vagy AMSterdamon keresztül csatlakozni KUL felé. Persze az MH egy racionális döntése lehetne egy KUL-BUD-KUL járat is, hiszen a Malév rövid és kényelmes átszállást kínálhat a Malaysia utasoknak szinte minden fontos európai célállomásra, méghozzá törzsutaspontok gyűjtése mellett, ami ugye nem mellékes.

No és persze az sem, hogy a Malév utasok az MH járatokon is leutazhatják bónuszpontjaikat. Például ezen a szerény business classon.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egekura.blog.hu/api/trackback/id/tr628332752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása