Ritkán szoktam ilyen dolgokra biztatni az olvasókat, sőt, még soha nem tettem, de most találkoztam egy olyan kedves történettel, hogy kivételt teszek, és arra biztatlak, hogy engedd meg a Wizz Airnek, HOGY EGYSZER, (CSAK EGYSZER!) posztolhasson a nevedben. Hogy mit? Egy megejtően kedves love storyt…
Történt úgy hat éve, hogy John, a londoni tanácsadó, és a kedves-aranyos ausztrál rendezvényszervező egy járaton utazott. Luton és Budapest között. A gépen olyan jót beszélgettek, hogy később is tartották a kapcsolatot, s hogy-hogy nem, egymásba szerettek. Egy évvel később már férj és feleség voltak.
Az ötéves évfordulójukra készülve John megtweetelte a Wizz-t, mondván, meg szeretné lepni a kedves feleségét. Pont ez tetszik ebben, ami miatt támogatom, hogy a Wizz egy tweet-et komolyan vett. Kaptak az alkalmon, s a Microsoft és a Budapest Hilton segítségével forgattak róluk, és évfordulós repülőjáratukról. Légy részese a love storynak, támogasd egyetlen poszttal John és Zui videóját, hogy minél többen ismerhessék meg történetüket. Ha csatlakozol a Wizz Air kezdeményezéséhez, akkor hétfőn délben a Thunderclap kiposztolja a nevedben a videót Facebookra, Twitterre vagy Tumblr-re, így barátaid is megismerhetik John és Zui tündérmeséjét, a videó így nagyobb eséllyel járja be a világot. Te pedig az elsők között lehetsz, akik megosztották.”
Annyi biztos, hogy az engedélyed egy alkalomra szól. Erről meggyőződtem magam is: semmi spam, semmi reklám. Csak a love story, egyszer. Ha tudni szeretnéd, mi a Thunderclap, kattints ide.