Napi ezer székkel növeli meg székkapacitását Dubai és New York között az Emirates januártól, egy második - Airbus A380-assal üzemeltetett - járat beindításával, s ez csak egy kisebb eleme annak az offenzívának, amelyet az USA piacán kifejtenek.
Napi ezer székkel növeli meg székkapacitását Dubai és New York között az Emirates januártól, egy második - Airbus A380-assal üzemeltetett - járat beindításával, s ez csak egy kisebb eleme annak az offenzívának, amelyet az USA piacán kifejtenek.
Január elsejétől napi két szuperjumbó jár majd az Emirates színeiben a JFK-re, amely ezzel elis búcsúzik a Dubaiból érkező B777-300ER gépektől. Az utasok ezen a vonalon a világ talán legjobb szolgáltatását vehetik majd igénybe, modern gépekkel kényelmes ülésekkel, nagy lábtérrel, a prémium osztályokon pedig olyan extra szolgáltatásokkal, mint a kanapékkal és a 42 collos tévével felszerelt Lounge. (Aki esetleg megunta a szuper-kényelmes, vízszintes ággyá alakítható ülésben üldögélést, ne adj'isten olyan súlyos jetlegje van, hogy aludni sem tud. Az első osztályon fedélzeti zuhanyzó is van.
Az Emirates volt az első, amelyik a 490 székesre épített szuperjumbóval repült az államokba, 2008-ban. 175 gépükkel jelenleg a világ rengeteg pontjára repülnek, az A380-assal pedig olyan célállomásokat is felvesznek a kínálatba idén, mint Tokyo, Amszterdam és Moszkva. Jelen pillanatban 22 380-ast üzemeltetnek (21 teljesít menetrend szerinti járatokat, idén még hetet vesznek át, ezek készülnek is Toulouse-ban, mindig van a soron legalább egy. Összesen kilencven gépet rendeltek az Airbustól.Az USA-ban idén Seattle, Dallas és Washington Dulles kerül fel a járattérképre, ám ezeket egyelőre kisebb gépekkel repülik.