Képzelj el egy olyan légitársaságot, ahol tágasak az ülések, ahol minden utaskísérő lány kivétel nélkül csinos és a lehető legrövidebb kosztümöt hordja! Hogy a lányok feladata az utas kényeztetése lenne? Igen, ez is lehet munkaköri lehetőség: rendelhetsz tőlük szexi táncot, párnacsatát, s ugyebár ezt nem is részletezném tovább, mert ki kellene rakni a 18-as karikát. De van ilyen légitársaság? VIDEÓVAL!
Te milyen extra szolgáltatásnak örülnél a repülőn? Vagy már a pontos érkezést is értékelnéd?
Képzelj el egy olyan légitársaságot, ahol tágasak az ülések, ahol minden utaskísérő lány kivétel nélkül csinos és a lehető legrövidebb kosztümöt hordja! Hogy a lányok feladata az utas kényeztetése lenne? Igen, ez is lehet munkaköri lehetőség: rendelhetsz tőlük szexi táncot, párnacsatát, s ugyebár ezt nem is részletezném tovább, mert ki kellene rakni a 18-as karikát. De van ilyen légitársaság? VIDEÓVAL!
Te milyen extra szolgáltatásnak örülnél a repülőn? Vagy már a pontos érkezést is értékelnéd?
A repüléssel sok mindent el lehet adni! A Lynxjet B-747-esein csak első osztályú ülések vannak, és aki jegyet vált a járataira, nemcsak abban lehet biztos, hogy csinos stewik veszik majd körül, hanem abban is, hogy a lányok meg fognak őrülni érte, s ezt nem is rejtik véka alá. Mindehhez csak az Axe Jet illat testre fúvása szükséges - nagyjából ez a koncepciója a repülős témájú reklámoknak, amelyek erotikus túlfűtöttsége nem lehet kérdéses, valójában a durvább műfajok határán táncoltak az alkotók.
Valahogy így néz ki, lengyelül!
Mondanom sem kell, ilyen légitársaság természetesen nincs, ám a testi élvezetek repülőgépeken való intézményesítése már több marketing-szakembert is megihletett, nem kizárólag az Axe kreatív ügynökségét. Ha jók az információim, akkor a reklám Ausztráliában készült.
Nem is volt olyan régen, amikor a Ryanair dobta be a köztudatba, hogy korábbi elképzeléseikkel elentétben ők is bevezetik a business osztályt, ahol az utasokat válogatott módon kényeztetik majd - öv alatt, mondani sem kell. Ahogy a többi O'Leary felvetésről, erről is kiderült: semmi másra nem volt jó, mint hogy a fapadost ott tartsa a köztudatban, a repülőn azonban maradt - és marad is - a megszokott, igencsak puritán szolgáltatás.