Újra lehet netezni a Lufthansa gépeken, ráadásul - bár minden viszonyítás kérdése - de nem is túlságosan drágán. Január végéig legalábbis bizton állíthatjuk ezt, hiszen bevezetésképp a légitársaság addig ingyen adja a netet, a földön és a tengerentúli járatokon. Egy óra net azt követően 10,95 euróba kerül majd, míg 24 órára ennek alig duplájáért, 19,95-ért lehetünk online. Nemcsak a gépeken, hanem a földön is biztosítja a netet a LH. A fizetendő eurók száma semmiképp sem nevezhető alacsonynak. Ugyanakkor, ha a német repülőtereken egy óra netezésért felszámított nyolc eurót, valamint az egy napos hozzáférés közel 25 eurót nézzük, akkor a fedélzeti internet nem is olyan drága.
Újra lehet netezni a Lufthansa gépeken, ráadásul - bár minden viszonyítás kérdése - de nem is túlságosan drágán. Január végéig legalábbis bizton állíthatjuk ezt, hiszen bevezetésképp a légitársaság addig ingyen adja a netet, a földön és a tengerentúli járatokon. Egy óra net azt követően 10,95 euróba kerül majd, míg 24 órára ennek alig duplájáért, 19,95-ért lehetünk online. Nemcsak a gépeken, hanem a földön is biztosítja a netet a LH. A fizetendő eurók száma semmiképp sem nevezhető alacsonynak. Ugyanakkor, ha a német repülőtereken egy óra netezésért felszámított nyolc eurót, valamint az egy napos hozzáférés közel 25 eurót nézzük, akkor a fedélzeti internet nem is olyan drága.
A FlyNet a Panasonic, a Deutsche Telekom és Lufthansa együttműködéseként valósul meg, egyelőre a hosszú távú járatokon. A légitársaság a szolgáltatást először észak-amerikai útvonalakon vezeti be, majd 2011 végéig fokozatosan kiterjesztik majdnem az összes útvonalra is.
Az sem számít, hogy laptoppal, vagy okostelefonnal netezik az utas, sőt a szolgáltatás sávszélessége alkalmas a VPN titkosítás kezelésére is, így a vállalati szerverekhez is kapcsolódhat az üzleti utas – akkor is, ha a céges policy okán a turistaosztályon kénytelen utazni.
A Lufthansa íférete szerint hamarosan a mobilnet is elérhető lesz a fedélzeten. Bármelyik változatot is használja az utas, a böngésző elindítása után automatikusan csatlakozhatnak a Lufthansa ingyenes FlyNet oldalára, ahol friss híreket találnak a gazdaság, a politika, a sport és a szórakozás területéről. Ha innen tovább akarnak lépni, akkor ki kell fizetni a díjat - akár Miles and More mérföldekkel is – s akkor a rendszer utat enged az internetre.
Érdemes tudni, hogy a világon először a Lufthansa indított internetkapcsolattal ellátott menetrend szerinti járatot, 2003. január 15-én. 2004. májusától 2006 végéig muzsikált a rendszer, mígnem az akkori szállító, a Connexion by Boeing leállította a szolgáltatást. Akkor összesen 69 hosszútávú repülőgépet szereltek fel FlyNettel. A szolgáltatást havonta több mint 30 000 utas vette igénybe.
Tetszett a post? Van véleményed?