Miközben ma alighanem valami Kazah járatnyitást jelent be a Wizz Air, legalábbis a Budflyer és a Traveler Circle találatai szerint, én valami sokkal közérdekűbbről írok most, mert a mai marketinglevelük szerint bevezettek egy nagyon utasbarát megoldást. Ingyenesen lehet nevet módosítani.
Nem nevet cserélni, azaz másik utasra iratni a jegyet, az továbbra is drága dolog.
De a félreírt neveket kijavítani, egy foglalásnál egyszer, az ingyenes. Körülbelül hetente hívnak fel ismerősök és írnak a blog olvasói, hogy mi van akkor, ha elszúrták a nevet a foglalásban. Tipikus hibák: a nemet rosszul állították be, nem írták be a harmadik nevet, elütötték a nevet, stb.
Senki nem szeret a reptéren szembesülni azzal, hogy valami adminisztrációs hiba miatt - ami ráadásul a saját hibája - nem utazhat el a megvásárolt repülőjeggyel. A Wizz Air-től pedig nem sok segítséget kapni, mert az emelt díjas telefonszámon hosszú percek után sem igen tudták kezelni ezeket a helyzeteket.
- Általános infó: a reptéri szabályok szerint egy-két karakterrel eltérhet a név, ezért még senkit nem fognak ledobni egyetlen járatról sem. De mostantól van lehetőség arra, hogy rendbe tedd a dolgokat, ha már a foglalás során nem voltál elég precíz.
Az utas nemét, valamint a félreírt nevet három karakter erejéig megváltoztathatod díjmentesen, az interneten keresztül. Ez a legtöbbeknek elég. Akik ennél is nagyobb eltéréssel csináltak foglalást, hát, azoknak csak a nagyobb körültekintést tudom javasolni. Az mindig jól jön, de különösen a diszkont légitársaságok világában!