Mondhatnánk azt is, hogy szomorú hír, de valójában tökéletes piaci racionalitás diktálta döntés, hogy október másodikán repül utoljára Budapestről LTN-ba az Easyjet. Ezzel a brit diszkont kijjebb szorul a budapesti piacról, de a döntés nagyon is racionális: napi négy Wizz Air járat mellett miért üzemeltetne egy ötödiket Londonba? Napi egy járattal úgysem lehet erősebb versenyző ezen az útvonalon, ezt az egy járatot is csak komoly árverseny árán lehet képes megtölteni, vagyis, inkább visszavonul a Gatwick-re, amely ugye prémium reptérnek számít, napi egy, vasárnaponként két járatot üzemeltet. Itt is kell versenyeznie, a Norwegian-nel. Ilyen a verseny. A kínálat persze nem lesz kevés Londonba így sem: három BA LHR, négy Wizz LTN, kettő Ryanair Stansted és kettő (bizonyos napokon csak egy) a Gatwickre (Easy és Norwegian). Ez naponta 11 közvetlen járat. Van kérdés?