Minden, ami a repülésben prémium!

Egek Ura

Szingapúrba szuperjumbóval repül az Air France

2012. március 21. - frequentflyer

Április elsején az Air France először üzemelteti Airbus 380-assal a Párizs – Szingapúr járatot, s a nyári szezonban hetente háromszor repülnek szuperjumbóval, amely négyosztályos elrendezésben 516 utast tud szállítani. Az AF-nek ez a hetedik A380 célállomása.


Április elsején az Air France először üzemelteti Airbus 380-assal a Párizs – Szingapúr járatot, s a nyári szezonban hetente háromszor repülnek szuperjumbóval, amely négyosztályos elrendezésben 516 utast tud szállítani. Az AF-nek ez a hetedik A380 célállomása.


Október végéig járnak majd heti háromszor a nagygéppel, de maga a járat SIN felé minden nap repül, a többi napokon Boeing 777-300-assal üzemeltetik a járatot. Az Air France-nak a jelek szerint egyre jobban megy Szingapúr, s a délkelet-ázsiai térség is, nemrég indult közvetlen járatuk Kambodzsába, a Vietnam Airlines-szal code-share-ben vannak, most pedig SIN-re tettek plusz kapacitást, ahonnan az utasaik öt ausztrál nagyvárosba utazhatnak tovább, köszönhetően annak, hogy évek óta sikeres a Qanats code-share együttműködésük. Sydneybe, Melbourne-be, Brisbane-be, Perthbe és  Adelaïde-be, lehet replni Qantas gépeken, AF járatszám alatt.

2012 nyarán New York JFK, Washington DC-be (IAD), Los Angeles-be (LAX), Montrealba (YUL), Johannesburgba (JNB), Tokió Narita (NRT) és Szingapúr (SIN) felé repülnek a nagyvasak az AirFrance színekben.

A menetrend Budapestről több, mint remek: este nyolckor indul a párizsi gép a ferihegyi Lisztfecóról, CDG-n pedig mindössze egy óra a várakozási idő, ami nem sok, de épp elég, nincs fölös időtöltés. 23.20-kor száll fel a szuperjumbó, jó esetben két óra múlva már a vacsit is befejeztük és a tálcákat is elszedték az utasok elől, s már csak a borokat szopogatja az ember, majd szép lassan álomba szenderül. Helyi idő szerint este hatkor landol Szingapúrban, ahol kilencre már a szállodában lehet az utas, aki, ha mondjuk az út felét végigaludta, egy-két ital után képes lesz végigpihenni az éjszakát, s másnap reggeltől lényegében átálltunk az új időzónára, s miénk az egész csodálatos térség, minden élményével együtt!


A gépen a „La Première” első osztályon a alsó decken 9, az „Affaires” business osztály felül 80 helyet kínál, itt található a 38 üléses  „Premium Voyageur” kiemelt turista osztály, míg az economy  osztályon a főfedélzeten (alsó deck) 449 utas foglalhat helyet.


A bejegyzés trackback címe:

https://egekura.blog.hu/api/trackback/id/tr818332950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása