Minden, ami a repülésben prémium!

Egek Ura

Útban Hong Kongba, NAGYon

2011. január 15. - frequentflyer

Kedves Olvasók!

Az elkövetkező napokban kicsit ritkábban jelentkezem hírekkel, mert elutaztam, nagyvassal. A csodálatos új látnivalók felfedezése során a blogra és a kommentek válogatására is kevesebb időm jut, de próbálok némi érdekességet feltenni innen is.

 

 

Most például annak a 12 órának az egyik pillanatát, amit a British airways 747-400 nagyvasán töltöttem Hong Kong felé. A 70 business üléses változat (én nem ott ültem) az út vége felé 1000 kilométeres sebesség fölé is gyorsult, 11800 méternél is magasabban, köszönhetően a hátszélnek és a nagy magasságú kijelölt útvonalnak.

Üdvözletem mindenkinek a Kuala Lumpur low cost carrier terminal (LCCT)-ból, köszönjük az ingyen wifit!

A bejegyzés trackback címe:

https://egekura.blog.hu/api/trackback/id/tr158332640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása