Minden, ami a repülésben prémium!

Egek Ura

Megmaradt a pezsgő, vagy hogyan nem szilvesztereztem egy repülő fedélzetén?

2016. december 31. - frequentflyer

img_8943.JPGHónapokig büszkélkedtem mindenkinek azzal, hogy a Cathay Pacific hongkongi légitársaság járatának fedélzetén töltöm az idei szilvesztert, vagy ott ér az új év, vagy mifene, s sokáig gondolkodtam azon, hogy a híresen jó szolgáltatást nyújtó légitársaság vajon a turista osztályon felszolgál-e pezsgőt, amikor beköszönt menet közben az új év, az egyik időzónában?

Mivel erre vonatkozóan a neten nem találtam egzakt infót, rászántam negyven eurót egy üveg Moet&Chandon pezsgőre, hogy mégis stílusosan koccinthassunk, ha smucignak bizonyul a légitársaság. Hát ezzel a palackkal már csak a nyaralásunk helyszínén, Koh Samuiban koccintunk, Hong Kongban pedig, ha sikerül a magyar éjfélre kiszálódnunk a repülőből - ottani idő szerint 6.40-kor, azaz húsz perccel a magyar éjfél előtt szállunk le. Most a Moet a felső csomagtartóban üdül, mi pedig Kazahsztán fölött haladunk 39000 láb magasságon, ahol most 22.45 van, otthon 17.45. Ezzel a madárkával haladunk, amely egy Airbus A350-900-as, október 18.-án szállt fel először, november 19-én érkezett meg Hongkongba, mondhatni újszerű.

img_8928.JPG

Na szóval az van, hogy mi ma kihagytuk a szilvesztert. Épp Kazahsztán fölött repülünk, ahol per pillanat 22.45 van. Sajnálatos módon nem töltünk még egy órát és 15 percet ebben az időzónában. Haladunk erőst Kína felé, ahol viszont már most 2017 van, hiszen az útvonalon a határ átlépésével két időzónát ugrunk egyszerre. Az egy időzónás ugrás lehetősége tőlünk északra van, de hát azok a fránya hatékonyságot szem előtt tartó légi útvonalak! Éjfél idén a repülő utazóközönségének kimarad. Egy szilveszterrel kevesebbet élünk meg.

Tehát így nem töltöttem a szilvesztert egy repülő fedélzetén, hanem egyszerűen átugrottam 2017-be! ✈️

Nektek azért remek jó szilveszteri lazulást, igen boldog 2017-et és rengeteg repülős élményt kívánok! Nekem már most megmondom, lesz jó pár, amelyről Ti is tudni fogtok! Igazi csemegék, de még nem árulom el!

Ha Ázsiába jössz, ahogy mi, és vodás vagy, fix napi díj mellett mobilnetezhetsz. A Világ Napijegy szolgáltatás napi 2990 forintért ad Neked korlátlan posztolási élményt a saját mobilodról, SIM-csere nélkül. 

vf_world_0701.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://egekura.blog.hu/api/trackback/id/tr6712086581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása