Minden, ami a repülésben prémium!

Egek Ura

A gép és szivárvány aurája a felhőn - csodálatos volt!

2011. október 17. - frequentflyer

Seattleből tértem meg Európába, s a Lufthansa gépén olyat láttam, amit eddig sosem, amiért már érdemes volt felülni a repülőre, egészen meg voltam hatódva. Történt, hogy úgy ezer méter magasan értük el a sűrű felhőzetet, s a gép épp fordult a felhők felett. Annyira megtetszett a látvány, hogy azonnal a telefonomhoz nyúltam, ám mire beindult a felvétel, még csodálatosabb látvány tárult elém. Az ereszkedő gép árnyéka egyre nagyobb volt a felhőkön, s közben, mintha kinőtt volna az A330-as aurája, egy szivárvány is körülvette, köszönhetően az épp csak felkelt napnak. A videón is látszik, amit átéltem, igaz, a szivárvány nem jön ki olyan jól, mint élőben... Csodáljátok meg Ti is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egekura.blog.hu/api/trackback/id/tr138332838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása