A John F. Kennedy reptér a negyedik célállomás, amit a Lufthansa szuperjumbóval repül (Tokió, Peking és Johannesburg után) előreláthatólag február 18.-tól, azt követően, hogy a légitársasághoz megérkezik az ötödik Airbus A380. Ez a gép a D-AIME lajstromjelet viseli majd, s a Mike Echo hetente kétszer repül a Nagy Alma felé.
A John F. Kennedy reptér a negyedik célállomás, amit a Lufthansa szuperjumbóval repül (Tokió, Peking és Johannesburg után) előreláthatólag február 18.-tól, azt követően, hogy a légitársasághoz megérkezik az ötödik Airbus A380. Ez a gép a D-AIME lajstromjelet viseli majd, s a Mike Echo hetente kétszer repül a Nagy Alma felé.
Az ötödik A380 átvétele persze nem csupán a heti két New York JFK járatban mutatkozik meg, hanem például abban, hogy az A380 akkortól naponta repülhet Johannesburgba, így pedig felszabadul az az Airbus A340, amit most még azokon a napokon használnak ezen a vonalon, amikor nem a nagy jumbó repül. Ráadásul, Tokió után JNB lesz a második célállomás, amit tisztán 380-assal repülnek.
New York JFK-re a 400/401 járatra állítják be a repülőt, amely Frankfurtból indul 11.05-kor és landol az Óceán túlpartján 13.35-kor. A szuperjumbó hétfőn és szerdán repül ezen a vonalon, s a reggeli frankfurti járattal a magyar utasok is játszva elérik.
Visszafelé 16.10-kor indul és másnap reggel 05.50-kor érkezik meg, a Budapestre csatlakozók tehát az első géppel haza is jöhetnek Frankfurtból, s ebédjüket már az otthonukban fogyaszthatják.
Az A380-as előtt egyébként ezt a járatpárt vegyesen, B747 és A330 típusokkal üzemeltette a Lufthansa. A géptípus cserével a B747 kiesik, a maradék öt napon A330 közlekedik majd az LH400/LH401 járaton.
A Lufthansa New Yorkba repül a legnagyobb frekvenciával a hosszútávok közül: napi hét járata van Frankfurtból, Münchenből és Düsseldorfból.