Minden, ami a repülésben prémium!

Egek Ura

Járatteszt: ZRH-BUD, Swiss, Business - Ezt így kell csinálni!

2010. november 15. - frequentflyer

A jó sorsom okán úgy alakult, hogy tegnap a business kabinba ültettek be a Swiss Zürich-Budapest járatán, amelyik egy órát és öt percet töltött a levegőben. Nos, a rövid időt is lehet emlékezetessé tenni - erről adott tanúbizonyságot a Swiss.

Kattints a részletekért a post címére!

Fokker-100, üzemeltető a Contact Air

A jó sorsom okán úgy alakult, hogy tegnap a business kabinba ültettek be a Swiss Zürich-Budapest járatán, amelyik egy órát és öt percet töltött a levegőben. Nos, a rövid időt is lehet emlékezetessé tenni - erről adott tanúbizonyságot a Swiss.

Kattints a részletekért a post címére!

Fokker-100, üzemeltető a Contact Air

A Swiss gépén már a beszállításkor is látszott, hogy csurig van, a kapunál olyan hosszú sor állt, hogy magam sem hittem a szememnek. Persze, nem kell csodálkozni egy vasárnap délután esetén, csak azon töprengtem a terminálban állva, hogy fér el ennyi ember egyetlen Fokker-100 repülőben. Az F-100-ast nem az útvonalon megszokott Helvetic üzemeltette.

Hamarosan Airbusok!

Hanem a Contact Air, amely szintén a Swiss partnere, de a ZRH-BUD-ZRH útvonalat nem sokáig fogja járni, a svájci légitársaság ugyanis hamarosan Airbusokkal járja majd a délutáni fordulóját. (17.45-19.20) A Contact Air gépe azonban nem új, de tiszta, jó állapotú és kényelmesen székezett.

 

 

 

 

 

 

A repülő személyzete nagyon kedves volt, pedig mindössze két fiú teljesített szolgálatot a gépen. A Business utasok azonnal egy kis üveg vizet, frissítőkendőt és széles mosolyt kaptak. Felszállás után snacket, majd italt is hoztak, pezsgő, bor, rövid, ami belefért.

Az étel nem volt sok, viszont minden falatja minőség: sonka, saláta, egy igen ritka svájci sajt és narancs dzsem, valamint deszertnek mascarpone-hab! Nemrégiben volt alkalmam egy jóval kiadósabb mennyiségű Malév-kaját is megkóstolni, s azt kell mondanom, ég és föld a különbség!

Egyik utastársam a frászt hozta a purser-re (vezető utaskísérő), amikor közölte vele: ő bizony vega, s ezt nem jelezte előre. Másféle kaja nincs a fedélzeten, válaszolta a stew, de aztán hamar feltalálta magát. Szétnézett a crew food tálcán, végül a turistán osztogatott baguette-szendvicsből komponált menüt, a meglévő sajtok felhasználásával.

 

A priortity tényleg első

Leszállás után ért az igazi meglepetés: a priority taggel megjelölt csomagok elsőként jöttek a szállítószalagon, ami azt jelenti: a reptéren odafigyeltek, hogy a business utasok bőröndjeit tegyék abba a raktérbe, amit a legelőször pakolnak ki Budapesten. Erre a legtöbb légitársaság ügyet sem vet. Így nem több, mint 16 perccel a touchdown után már a parkolóban szálltam be az autóba, s megállapítottam: így kell ezt csinálni!

Ha tetszett a post:

Légyszi kattints ide és lájkold a blog Facebook oldalát! Így a FB-n is tudsz kommentelni, látod a bejegyzéseket és részt vehetsz a hamarosan szerveződő játékokban, repülős relikviákért, repjegyekért!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egekura.blog.hu/api/trackback/id/tr438332552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása