Minden, ami a repülésben prémium!

Egek Ura

Hová lett a Malév az Expediáról?

2010. október 25. - frequentflyer

Furcsa tünetre lettem figyelmes néhány napja. Az expedia.com-on, vagyis a világ egyik legnagyobb repjegyes oldalán nem lehet Malév járatokat foglalni. Először azt hittem, valamivel mellényúltam, de bizony aprólékosan végignézve a dolgokat, kiderült, nem ad Malév találatokat az expedia.

Rápróbáltam egy párizsra, kiadta mind az összes járatot, de csak Air France kóddal. Rákerestem Amszterdamra, s beikszeltem, hogy csak Malév járatot nézzen, erre kiadta, hogy nincs a kérésnek megfelelő találat. Na most, ezzel az a baj, hogy nem csak MA járatokra nem tudunk foglalni az Expedián, de olyanokra sem, aminél a Malév a feeder, például, ha MA visz egy Qatar járathoz a Malpensára. Utóbbival hamarosan egy részletesebb posztban foglalkozunk, hiszan hamarosan startolnak Pestről is.

Ja, és a slussz-poén: az expedia.co.uk minden további nélkül adja a Malév járatokat. Alighanem igaz lehet, hogy valami nagy probléma van a Malév kereskedelmi szervezetében.

A bejegyzés trackback címe:

https://egekura.blog.hu/api/trackback/id/tr698332502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása