Miközben a világ másik felén az A380-as gépek technikai problémáit firtatják az újságok, Frankfurtba megérkezett a negyedik Airbus A380-as óriásgép a Lufthansa flottájába. A repülőt Tokyo névre keresztelik, a hivatalos ceremónia Japánban lesz 2011 elején, amikor is már az ötvenedik évfordulója lesz annak, hogy elindult a menetrend szerinti légi összeköttetés Németország és Japán között.
Miközben a világ másik felén az A380-as gépek technikai problémáit firtatják az újságok, Frankfurtba megérkezett a negyedik Airbus A380-as óriásgép a Lufthansa flottájába. A repülőt Tokyo névre keresztelik, a hivatalos ceremónia Japánban lesz 2011 elején, amikor is már az ötvenedik évfordulója lesz annak, hogy elindult a menetrend szerinti légi összeköttetés Németország és Japán között.
A kép még Toulouse-ban készült idén április 27.-én, a végső összeszerelést követően. A repülő ezt követően Hamburgban kapta meg a berendezését és a festését is. A mostani átadást követően a gép november 18-án áll forgalomba, s kivált egy 747-est és egy A340-est is.
A Lufthansa flottájába eddig bekerült Airbus A380-asok több, mint ezer le és felszállást teljesítettek és több, mint 3600 órát repültek. A negyedik gépnek köszönhetően az A380-asok heti három járatot teljesítenek Pekingbe és vissza (korábban egyet teljesített ez a típus), de Johannesburgba öt gép lesz a korábbi három helyett míg a Tokyo Narita repülőtérre ezentúl naponta indulnak majd a szuperjumbók.
Frankfurt-Peking (FRA - BJS)
A380: kedd, szerda, szombat
BJS-FRA
A380: szerda, csütörtök, vasárnap
A többi napon B 747-400 üzemel.
Frankfurt-Johannesburg (FRA-JNB)
A380: hétfő, szerda, csütörtök, szombat, vasárnap
JNB-FRA
A380: hétfő, kedd, csütörtök, péntek vasárnap
A többi napon Airbus A340-600 közlekedik.
Frankfurt-Tokió-Frankfurt (FRA-NRT-FRA)
A380: naponta
Ha tetszett a post: