Foglalni akartam a WizzAir-nél, nem sikerült....

2010. november 19. 10:30 - frequentflyer

Tegnap tettem egy kis túrát a WizzAir foglalási rendszerében, s nézegetvén az árakat úgy döntöttem, hogy veszek egy jegyet Olaszországba, valamint írok egy postot nektek is, hogy tudjátok: nagyon jó árakon lehet repjegyet venni a magyar fapadosnál. Sajnos azonban, az árak helyett hosszas próbálkozásaim során csak ez a képernyő fogadott. Több, mint egy órán keresztül próbálkoztam, de nem jártam sikerrel! Azért ez ciki! - állapítottam meg, feltételezvén, hogy két eset lehetséges.

 

 

Tegnap tettem egy kis túrát a WizzAir foglalási rendszerében, s nézegetvén az árakat úgy döntöttem, hogy veszek egy jegyet Olaszországba, valamint írok egy postot nektek is, hogy tudjátok: nagyon jó árakon lehet repjegyet venni a magyar fapadosnál. Sajnos azonban, az árak helyett hosszas próbálkozásaim során csak ez a képernyő fogadott. Több, mint egy órán keresztül próbálkoztam, de nem jártam sikerrel! Azért ez ciki! - állapítottam meg, feltételezvén, hogy két eset lehetséges.

 

 

Az egyik, s a valószínűtlenebb, hogy a jó árak miatt olyan sokan nyüstölik a rendszert, hogy annak kapacitása elérte a végét. Ugyebár, a Wizz fel lehet készülve a felhasználók rohamára, meg aztán, még soha nem találkoztam náluk ezzel a hibajelenséggel. Voltak már ennél nagyobb promóik is, de soha nem volt hangos a net amiatt, hogy nem bírná a rendszer! Tegyük hozzá: nagyon kínos is volna, ha ez lenne a helyzet.

Persze, az árak indokolnák a nagy rohamot: mivel konkrét screenshotokat nem sikerült készítenem, álljon itt néhány példa. Jegyárak oda-vissza, taxokkal és kártyadíj és csomagfeladás NÉLKÜL:

Budapest - Forli (Bologna), január második fele:    5750 HUF / fő

Budapest - Pisa január második hete    9890 HUF / fő

Budapest - Bari december                  kb. 12000 HUF / Fő

 

A valószínűbb verzió, hogy volt egy kevésbé átmeneti probléma a cég IT-rendszerében, vagy a foglalási szerveren, amin nyilván nagy erőkkel dolgoztak, de időbe telt elhárítani. A következő, remélhetőleg nem a közeljövőben előforduló ilyen esetre azt javaslom a munkatársuknak, hogy a főoldalon helyezzenek el egy üzenetet, ami a rendszer hibájára utal. Ennek több előnye is lehet:

1.: Az utas nem idegesíti fel magát már a foglalás előtt, így van esély rá, hogy később le is foglalja a jegyet.

2.: A légitársaság nem rombolja a saját jó hírét, elvégre az utasban joggal felmerülhet, hogy ha egy weblapot sem tudnak üzemeltetni, akkor mi van a repülőgépekkel?!

3.: A helyreállítás is könnyebb, ha a felhasználók nem tobzódnak a rossz rendszeren.

4.: Megspórolnak egy csomó időt az ügyfélnek.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egekura.blog.hu/api/trackback/id/tr828332568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.