Ferihegyi utasbiztonság - Mindig vannak kivételek!

2010. október 26. 20:56 - frequentflyer

Legutóbbi utamon azt hittem, nem is Ferihegyen szállok repülőre: idegen nyelveket beszélő, intelligens módon tájékoztató, segítőkész és mosolygós utasbiztonsági ellenőrök segítségében estem át az átvilágításon.

Az elmúlt években számtalanszor viszketett a kezem, hogy meg kellene írni a ferihegyi ellenőrzéseken tapasztaltakat: majd minden alkalommal előfordult, hogy a külföldi utassal magyarul ordítozott az ellenőr, mert nem értette, mit akart tőle, de arra is láttam példát, hogy az idős utast "vállon veregetve" biztatták tempójának fokozására. Hosszan sorolhatnám a rossz tapasztalataimat, amelyek jelentős része nettó taplóságból fakadt, s talán azért nem velem fordult elő, mert mindannyiszor hangosan és előre köszönök az ellenőröknek, nehogy szót emeljenek a viselkedésem miatt.Pedig azt gondolom, hogy nekik kötelességük udvariasnak, határozottnak és segítőkésznek lenni, elvégre ez a munkájuk. Másfelől pedig azért, mert egy hazánkból távozó külföldinek Ferihegy és azon belül is a biztonsági átvilágítás az utolsó apró dolog, ami Magyarországról megmarad az emlékeiben, így aztán az UB-ellenőrök hatékonyan alakítják az országimázst is.

Na ezért örültem annak, amit láttam: a 2A terminálon, mindkét sorban előzékeny, mosolygós ellenőrök segítették az utasokat, méghozzá remek angolsággal kommunikáltak velük. Még a sor is gyorsabban haladt. Remélem, hogy e kellemes élményem mögött a munkahelyi hangulat javulása, s az ellenőrök hatékony képzése áll. S természetesen, hogy egyre több ilyen esetről tudok majd beszámolni.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egekura.blog.hu/api/trackback/id/tr678332504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.